Wydawca treści Wydawca treści

Monitoring zmian wybranych wskaźników

- zmiany w przyroście  ( Tabele XIII i VIIIa)
- zmiany w odnowieniu lasu ( Tabele X i XVIIIwykres)
- zmiany składu gatunkowego  (wykres)
- zmiany struktury wiekowej (wykres)
- zbiór nasion – dane wieloletnie (tabela)
- produkcja sadzonek – dane wieloletnie (wykres)
- pozyskanie choinek – dane wieloletnie (tabela)


Najnowsze aktualności Najnowsze aktualności

Powrót

FRANCZYZA „DOBRE Z LASU”

FRANCZYZA „DOBRE Z LASU”

Nadleśnictwo Przemków w imieniu Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe zaprasza do podjęcia współpracy, jako Operator franczyzy Dobre z Lasu.

 

    Projekt Dobre z Lasu, realizowany przez Lasy Państwowe, ma na celu promowanie dziczyzny, miodów oraz płodów runa leśnego pochodzących z polskich lasów.

Jednym z celów projektu jest umożliwienie dostępu do ekologicznej, naturalnej i zdrowej żywności. Cel ten może być zrealizowany dzięki wprowadzeniu na rynek polski marki Dobre z Lasu dającej gwarancję, że żywność, którą mamy w dłoni, jest zdrowa i smaczna. To także symbol gospodarowania zasobami przyrody w sposób zrównoważony i zgodny z misją Lasów Państwowych oraz oparty na zasadzie równomiernego zaspokajania potrzeb obu współzależnych od siebie stron – lasu i ludzi.

Marka Dobre z Lasu to znak towarowy Lasów Państwowych pełniący funkcję społeczno-promocyjną projektu. Logotyp Dobre z Lasu to świadectwo naturalnego pochodzenia surowców i najwyższej jakości produktów.

 

W załączeniu udostępniamy Państwu:

  • opis wariantów franczyzy dla sklepów Dobre z Lasu (w związku z brakiem dostępnych do wydzierżawienia lokali w Nadleśnictwie Przemków, możliwe są do zrealizowania we współpracy z naszym nadleśnictwem tylko warianty 2,3 i 4),
  • Księgę Identyfikacji Wizualnej Dobre z Lasu,
  • projekty dokumentów do wykorzystania w przypadkach rozważania realizacji wariantów 2 i 4.